Fashionjoint

Sommriga kläder i gräset

Somriga kläder i somrig miljö - Detta är några av mina somrigaste klädfavoriter i garderoben. Jeffery fick hänga på ner till baksidan för att sola och ta lite kort, och kan säga att det är inte lätt att ta kort på kläder när man har en busig hund som hela tiden ville hoppa på dem, därav blev dem lite skrynkliga, haha. Lämna en kommentar om du undrar vart något kommer ifrån.

Posted in: Mode





Skrivet av: FlizanLizan

sv: tack det e faktiskt gummistövlar haha :P

2013-06-26 - 17:32:32
Hemsida: http://flizanlizan.blogg.se
Skrivet av: m

sååå snygga kläder!!

Svar: åh tack! visst var dem somiga?
sanna hyvärinen

2013-06-27 - 15:26:20
Hemsida: http://miinabrun.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.