Fashionjoint

Nikon CoolPix S6500

camera canon foto kamera nikon photo
 
 
Nu är denna påväg hem till mig och älskling, vi ska ha dem tillsammans när vi reser eller vill bevara andra minnen tillsammans. Det här är vårat "första köp" tillsammans, haha spännande sånt där. Hoppas den lever upp till förväntan, på Elgiganten fick vi höra mycket positivt om den i alla fall! Hoppas den kommer innan jag ska på festival! Så får jag nog ta med den dit!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Esmeralda <3

Nämen vad kul att du tycker om min blogg! hihi vad glad du gör mig nu :D hoppas du kommer tycka om den ännu mer senare hihi!

Svar: Haaha jadå! Ska kika in flera gånger :D
sanna hyvärinen

2013-06-28 - 21:45:34
Hemsida: http://getfitandhealthy.blogg.se
Skrivet av: nicole kestola

nice :D

2013-06-28 - 23:13:07
Hemsida: http://nikkki.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.