Fashionjoint

Naimakka

 
Åh, jag har spanat in Naimakkas armband länge och de är ju bara föööör snygga. Kommer ihåg för över ett år sen när vi skulle starta UF företag och jag funderade länge på om jag skulle starta ett eget och sälja sådna här. De är flätade i ett jättetåligt nylon och kan användas i nödlägen! Sjukt snygga i alla fall, här finns Naimakkas armband att köpa.
 
Just nu sitter jag och målar mina naglar somrigt vita, så fint när man börjar bli brun! Samtigt som jag väntar på att Kenzas IvyRevel shop ska öpnna 20.00 så man kan shoppa loss! Glöm inte de! (obs: flyttat datum, pga tekniska problem)
 
 

Posted in: Tips





Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygga!

Svar: Håller med! Hittade en sida som sålde dem jätte billigt! http://www.nordicdesignhub.com/designers/view/8/Naimakka
sanna hyvärinen

2013-06-13 - 09:37:09
Hemsida: http://spontan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.