Fashionjoint

Miley & Avicii music

Idag jobbar jag till halv 5, så detta blir min morgon musik på promenaden ner till jobbet!
 
Love Miley!
 
Spola fram till 00:41 då själva låten börjar.

Posted in: Musik





Skrivet av: Amanda Johansson

Älskar Aviciis låt, lyssnar på den just nu faktiskt haha ;)
Minns inte vad färgen hette, men jag redigerar mina bilder i befunky.com! Ett gratisprogram!

Svar: Haha vad kul! :) okej tack så jätte mycket, mycket finare när man redigerar bilderna innan lite!
sanna hyvärinen

2013-06-27 - 15:04:10
Hemsida: http://amandaevajohansson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.