Fashionjoint

Jeffery

Grattis världens bästa vovve på 11 års dagen! ♥
 
När kommer solen att komma fram igen, så det blir sådär jätte varmt så man vill åka och bada? Eller att man nästan inte klarar av att ligga och sola fö det är så varmt! Jaja, idag ska jag jobba på förskolan och slutar klockan 4!
Kika på denna gulliga video på min tokga hund medans, haha! Han rullar sig i maskar.. När jag kommer hem ska jag släppa honom lös ute på grusplanen med lina så får han springa av sig lite, dessutom brukar han få hemgjort hundgodis på hans födelsedagar!

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: charmigadjuralskaren.blogg.se

jättefin blogg!!! :)

Svar: tack!
sanna hyvärinen

2013-06-28 - 20:50:45
Hemsida: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.