Fashionjoint

#Instagramlife

instagram
 
1. Världens finaste människor på en och samma bild. Sandra och älsklingen som spexar i bakgrunden. 2. Välkomstdrink hos Julia på midsommar!  3. Midsommaroutfiten. Finns en bättre bild på klänningen på min instagram om ni vill se. Här. 4. HAHAH omg den här appen, är mitt nya beroende. Dumb Ways To Die. Alla laddar ner detta nu! Jag älskar musikvideon. Lyssnat på den kanske 10 gånger under denna helg. Spelet går ut på at det är massa minibanor och man ska klara olika mål för attt få nya typ.  5. Min älskade Fossil klocka. Många som frågat vart den finns och köpa och jag köpte min på Nelly. 6. Fixade håret innan mormors begravning. 7. Årets första mjukglass, välförtjänt efter en långpromenad med familjen. 8. Älskling somnade så söt med min hand i sin. 9. Tips på sjukt snygga espandrillos ifrån Åhlens!
 
Följ mig gärna!

Posted in: Instagram







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.