Fashionjoint

Fashionjoint.se

Hej alla glada! Nu tänkte jag uppdatera er angående min design och domän. Jag har nu bytt bloggadress till Fashionjoint.se, så inom 24 timmar kommer ni att kunna använda er av denna. Men såklart kan man även använda min gamla Socosy.blogg.se också. Varför gör jag det nu & inte tidigare? Jo, nu är det så att en super snäll och söt tjej vid namn Frida håller på att fixa min design till bloggen, som säkerligen är klar inom någon vecka och jag vill gärna att dessa två saker går samman och kommer någorlunda samtidigt.
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: sessie

sv: hej, nu har jag gjort ett helt inlägg om PIP där jag försökt svara på dina frågor så gott som jag kunnat. KRAM.

btw, älskar ditt nya domännamn <3

Svar: Tack! Fick klura länge för att komma ett bra nytt bloggnamn. I veckan kommer även den nya designen, wooop!
sanna hyvärinen

2013-06-10 - 12:44:18
Hemsida: http://sessies.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.