Fashionjoint

Bohemsikt

 
Det har länge varit super inne med bohemisk stil. Jag älskar den här stilen. Om man vill gå all in ska man köra på mycket färg och fransar. Om man vill köra en lite enklare varint som dem flesta svenskar kör på så är det ju långklänningen! Vill du gå ett litet steg till så matcha långklänningen med något beige, eller turkosa smyken. Dessa kläder kommer ifrån Nelly.

Posted in: Mode





Skrivet av: Linda [fotoblogg]

Snyggt!
Nu har jag länkat dig i ett inlägg som tack för att du röstade på mig i Ainas fototävling. Vann tävlingen och är verkligen jätte glad! Tack för att du var så snäll och röstade! :D http://lindassphoto.blogg.se/2013/june/tack-for-att-ni-rostade-2.html#comment

2013-06-22 - 14:31:58
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.