Fashionjoint

3 Biofilmer

 Här är tre biofilmer jag måste se! 
 
Spring Breakers - Fan denna verkar ÄGA. Både Selena och Vanessa är med i denna och den handlar om fyra ungdomar som bor på ett studenthem tillsammas och har Spring Break (nehe?) och vill hitta ett sätt att skapa lite spänning. Dem bestämmer sig för att åka till Flordia och för att få råd så rånar dem en restaurang.
 
 
The Bling Ring - Denna läste jag om i Veckor Revyn, eftersom den är baserad på en riktig historia. Verkar jätte spännande! Handlar om en grupp tonåringar som är besatta av den glamorösa kändisvärlden och som begår inbrott hos kända personer som tex Paris Hilton, Lindsay Lohan och Megan fox. Det som börjar som en lek går snart över styr och medlemmarna i The Bling Ring blir utsatta för frestelser de flesta tonåringar skulle ha svårt att motstå. Paris Hilton och Kirsten Dunst medverkar i rollerna som sig själva.
 
 
Baksmällan 3 - Haha allså dom första två ägde, så jag förväntar mig samma sak av denna. Tredje gången gillt, den här gången är det inget bröllop, ingen svensexa, gänget ger sig bara ut på vägarna. Vad skulle kunna gå fel? Jo, ”Wolfpack”-gänget blir kidnappade av en gangster som vill att de letar reda på en gammal bekant, Leslie Chow, som har stulit flera miljoner dollar från honom i guldtackor.

Posted in: Tips





Skrivet av: hanna

måste se dom här också, den första verkar riktigt bra :)

Svar: Håller med! Den vill jag se mest :D
sanna hyvärinen

2013-06-06 - 10:19:24
Skrivet av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H

Du har säkert redan läst det, men "Spring Breakers" har äntligen fått en premiärdatum i Sverige och det är den 22 juni. Dock kommer den än så länge endast att visas i fem städer.

https://www.facebook.com/SpringBreakersFilmSverige

2013-06-09 - 20:55:56
Hemsida: http://www.breakingfree.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.