Fashionjoint

Triangle bra

aztec bh gina tricot triangle bra
 
Bild tagen ifrån http://nyheter24.se/modette/shoppingandfashion/
 
Dagens favorit är denna urfina triangel-bh från Gina Tricot. Jag älskar mönstret och spetskanten och funderar på att slå till på en 99:- kostar den och finns att klicka hem här eller att köpa butik just nu.

Posted in: Mode





Skrivet av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Tack! Jag har ridit i 6 år :)

Svar: jag red när jag var liten, vill börja igen men nu är jag lxm 20 så nä hahha :))
sanna hyvärinen

2013-07-16 - 22:22:52
Hemsida: http://ponnydressyr.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.