Fashionjoint

Stress och packa

Video ifrån igår kväll. 
 
Jaha, då bestämde man såhär på kvällskvisten. I sista sekund. Att man ska följa med Emils släkt ner till Öland imorgon bitti. Jag har suttit den senaste timmen och försökt göra lite tidsinställda inlägg på bloggen.. Går ju sådär, inte så lätt att ploppa fram 10 bra inlägg från ingenstans, haha. Så tråkigt med bilder ifrån internet bara så försökte ta lite egna bilder, men ljuset i lägenheten suger förtillfället såhär sent, så får försöka imorgonbitti. :) Nu ska jag försöka börja packa lite.. Stress. Stress!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Kul att du ska dit., då lär du ju kanske träffa din mamma, pappa och Jeff ;-) ha det så kul. puss och kram

Svar: Ja det får jag :))
sanna hyvärinen

2013-07-17 - 23:47:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.