Fashionjoint

Säljer mina kläder

2013 Sommar bloppis dessie gravid kenza kläder kläder mode show sälja tyra
Ser du något i klädhögen du vill köpa? Rensade ut massa fina och även oanvända kläder för någon månad sen. Mycket av detta är oanvänt eller bara använt en gång. "För fint" för att bara kasta, så tänkte kika innan jag säljer på internet om någon är intresserad av något på bilden. Har bland annat Levis short och andra slitna shorta, virkade plagg, sommarklänningar, mocka jacka, skinnshorts (fejk) och stundetklänning osv osv. Lämna en kommentar eller maila mig på [email protected], så skickar jag bättre bilder på just de plaggen du är intresserad av.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.