Fashionjoint

Panos Kandia

Suktat efter denna så länge och skulle gärna vilja beställa en, men den kostar 799 kronor.. Det är helt sjukt för en bikini tycker jag.. Dessutom så brukar trekantsbiknis aldrig sitta så bra på mig, med små bröst, så vill gärna testa den först. Tur att Nelly har fri retur/byte om man köper över 500. Kanske slår till vid lönen. SÅ SNYGG!

Posted in: Mode





Skrivet av: Sanna Widman

Snygg den är! :) färgen också

Svar: somrigare än så blir det inte :D
sanna hyvärinen

2013-07-21 - 18:18:44
Hemsida: http://sannawidman.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.