Fashionjoint

New England kuddfodral

 
Dessa old flag kuddfodral skulle piffa upp vilket rum som helst. Om man vill ha lite förändring i vardagsrummet eller kanske ännu mysigare i sovrummet, så ska man absolut köpa nya kuddfodral i lite mysiga färger och placera ut. Jag tycker om den här stilen och att dessa färger så bra ihop men ändå ser så stilrent ut. Jag längtar tills jag och Emil flyttar ihop, till eget och när man få börja inreda och dona. Är det kanske dax att uppdatera era kuddfodral hemma? Dessa hittar du på Jotex!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: kerstin ehrenholm

snygga och bra pris

2013-07-24 - 07:55:17
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.