Fashionjoint

Gårdagen

 
Gårdagen blev verkligen lyckad. Blev en impulsiv tripp till Klubbholmen på dagen med Emelie och Älsklingen, det var den varmaste dagen på hela sommaren och vi badade och solade! Åkte hem snabbt för att byta om och åkte ner till Stefan för att äta och dricka lite. Killarna gjorde hemgjord thaimat, 3 rätters. Starkt som fan, men aldrig ätit godare så ångrar mig inte! Det fina vädret kommer sitta i flera dagar här i Enköping, hur är vädrer hos er?
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: sandrafagerberg - Dont worry, be happy

åh va gott de såg ut :) förlåt för sent svar men haft en bloggpaus :) hur gick det o tälta? :)

Svar: det gick bara bra, förutom på nätterna när man låg och skakade för det var så kallt!! 6 lager tröjor, mjukis istoppat i 2 par strumpor hjälpte inte! haha men tur att de va sol på dagen!
sanna hyvärinen

2013-07-14 - 22:18:26
Hemsida: http://ssandraaf.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.