Fashionjoint

Vill ha

Denna månad har jag verkligen försökt hitta den eprfekt skinnjackan och har köpt en på internet, men den satt inte bra.. Utöver det så suktar jag efter en snygg tisha liknade den på bilden ovan, skal att smycka min älskade iphone 5 med och en solbrun kropp med rätt bikini!
 
Om ni vill veta vart något kommer ifrån så lämna en kommentar. Inte anonym, då kan jag inte svara! :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linda

Skit vad snygga mobilskalen var!!

Svar: Håller med!! :D Synd att dem inte fanns till 5an!
sanna hyvärinen

2013-01-23 - 22:27:49
Hemsida: http://megafonen.nu/linda
Skrivet av: Mathilda

vart kommer bikinin ifrån? :)

Svar: Madame Shou Shou på fb :)❤
sanna hyvärinen

2013-05-14 - 21:14:39
Hemsida: http://stenhoff.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.