Fashionjoint

Skönhets tips!

 

1. Detta läppsyl kommer ifrån Burt Bees och ger världens finaste färg på läpparna samtisigt som det vårdar. Mitt är snart slut eftersom jag använder det till vardags och till fest. Den finns i 5 olika nyanser och kostar 89 kronor.

 

2. Denna badskum är köpt på Åhlens och kanske inte har med skönhet att göra. Men den doftar juleskum och det doftar så himelskt. Så himelskt att jag köpte dem fast jag inte har badkar.. Finns även på Apotea.se för 35 kronor. Men Åhlens finns väl i alla städer?

 

3. Detta värmeskydd ifrån Tresemme är det bästa jag har testat! Och det tycker inte bara jag, för när jag köpte denna så googlade jag och läste på kanske 5 olika sidor och då var denna allas favorit. Ett plus är att det är en spray och inte en fet kräm man smetar in i håret, så det lätt ser fettigt ut. Denna hittade jag på en lokal mataffär här i Enköping för hundralappen. Finns även på Kicks!

 

4. Kommer ni ihåg förr när jag skrev om BUS vs Kastanjevatten? Annars läs här, så ser ni att Kastanjevatten är att rekommendera framför BUS. Man blir brun på 10 sekunder. Denna använder jag när jag ska ut eller på fest och tar på en bomullstuss och smörjer in hela kroppen förutom handflatorna. Ha denna i ansiktet och du blir jätte fint brun för en kväll – tills du duschar. 85 kronor hos Nelly som verkar ha slut på denna för tillfället.

 

5. ÅHHH denna alltså, den slår alla ansiktskrämer. Den innehåller Aloe Vera och kostar runt 500 kronor och är ett serum för ansiktet. Kan inte säga annat än att man blir så snygg och fräsch med denna. Kan köpas hos Forever Living återförsäljare. Använder VARJE dag.

 

Hoppas ni blir nöjda och kommentera gärna med era egna tips så kan alla läsa!


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.