Fashionjoint

Modeböcker

Modeböcker är något som får mitt hjärta att slå ltie extra. Inte bara för dess innehåll utan även för bokens design. Dem är så snygga att ha även som prydnad och inte bara för att läsa & titta i. Håller ni inte med? Jag har tre modeböcker, men tänkte samla på mig flera och ha dem precis som på bilden nedan. Har ni några tips på bra modeböcker? (prick över i:et om dem är fina utan på, haha!!)
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.