Fashionjoint

Fina och fula Hunters

Hunters hunters.. Dem är så sjukt snygga på vissa! Men jag vet inte hur jag själv skulle passa i dem. I helgen har Älskling sagt att vi ska åka och shoppa. Tänkte testa mig ett par och se vad jag tycker, isf så beställer jag orginal eller dessa nedan.
Men på tal om Hunters, så finns dem som sagt i så många olika varianter! Det är helt sjukt. Somliga snyggare än andra eller vad säger ni? Haha hoppas ingen har dem till höger nu av er som läder min blogg.. men dem ser ut som en pudel typ. Ifs dom är ju söta.. haha!
 
Äger ni ett par Hunters och vad tycker ni - ser dem bra ut på? Vilken sort har ni isåfall?
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Jag skulle aldrig kunna sätta på mig ett par 'Hunters' de är så jävla fula! Vill jag ha ett par gummistövlar så finns det i vilken skobutik som helst, man behöver inte köpa ett par från ett fancy märke för att ha gummistövlar.

Svar: Jag tycker att vanliga och hunters ser likadana ut jag med :) Men skulle hellre ha ett par hunters pga av märktet! :)
sanna hyvärinen

2013-01-25 - 12:34:15


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.