Fashionjoint

Chiq

 
Hej! Igår så var jag uppe sent, för jag var hos Emil, han och hans kompisar lanade och jag spelade lite The Sims 3! Eftersom jag var uppe sent så vaknade jag efter kl 12. Efter det så har jag hunnit städa & rensa hela mitt rum, känns som jag kastade 10 kg saker! Vad har ni gjort? Mamma står och gör ost och skinkpaj, ska bli jätte gott! Här ovan är lite saker som jag gärna skulle vilja ha i min ny rensade garderob.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.