Fashionjoint

Beyonce for HM

 
Det går rykten i modebranchen om att Beyonce ska vara H&M´s nya bikinimodell. Jag hoppas att så är fallet! Själv så sitter jag i en bil mitt i natten på väg till Arlanda.. Jag och Emil tog en sista minuten igår kväll till Kroatien(!!!) Haha om det ändå vora så väl.. Vi ska bara hämta hans kusin på flyplatsen. Men en timmes bilfärd denna mysiga kväll med min Älskling ångrar jag inte. <3

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.