Fashionjoint

Tips: Bikbok Beauty

Bild tagen ifrån http://nyheter24.se/modette/shoppingandfashion/

Bikbok har börjat sälja smink och andra roliga skönhetsprodukter. Letat som en galning på nätet efter mer info men hittade inget pressmeddelande om detta och inga bilder på sortimentet heller. Nu såg jag dock att Bik Bok hade lagt upp en bild (den lilla i kollaget ovan) på sin instagram med följande information:

”Now introducing BIK BOK BEAUTY, available in all stores and very soon online at bikbok.com. The make up collection includes Eau de Toilette, nail polish, nail polish remover, nail stickers, a nail buff, lip balm, lipgloss and a mint flavored breath freshener.

Vad tror ni om Bik Bok Beauty? Blir det en flipp eller flopp? 


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.