Fashionjoint

Shoppa på Mango

Mango har fått in massa snyggt till våren. Klicka på bilden för att komma till deras sida. Här är ett utplock av några av sakerna, kika in på sidan. :) Ni kommer väll ihåg mitt inlägg om Miranda Kerr för Mango?

Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

åh väskan ser jättefin ut!

sv: ja, jag fick den som tidningspremie :)

Svar: Vart besällde du ifrån för att få den premien :) ? Vill också ha hahah
sanna hyvärinen

2013-02-23 - 11:20:35
Hemsida: http://amaryland.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.