Fashionjoint

Instagram

 
 

1. Alltså har ni smakat dessa thaiboxar? Dem är jätte goda, kostar en tjugolapp på Willys och finns i massa olika smaker. / 2. Jag har blivit beroende av detta spel, så jävla roligt. Man fastnar direkt. Det är Simpsons staden som sprängts bort och man ska bygga upp den och hitta alla karaktärerna och samla pengar, xp och hjärtan. Ladda ner det om ni inte har det och adda mig Socosy. / 3. Denna tröja ifrån Wildfox, skulle sitta som en smäck på mig, jag syftar på texten. / 4. Denna skönhet kommer snart att finnas på Gina Tricot, så jävla ball! Eller vad säger ni? / 5 & 6. Dessa bilder kommer ifrån alla hjärtans dag med mitt hjärta. / 7. Grönsaker och dipp med en efterlängtat Emelie! / 8. ÅH jag bor i dessa mjukisar ifrån Hollister som jag införskaffat mig. / 9. Haha, och ja bilden säger väll allt...

edit; Jag heter @ffashionjoint på instagram 


Posted in: Instagram





Skrivet av: Ella c:

Sv: Fin blogg!
Jag blev nummer 174 vad blev du? (:

2013-02-21 - 17:00:39
Hemsida: http://ellalundgren.webblogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.