Fashionjoint

Förändring

Var ett bra tag sen jag började små tröttna på min hårfärg, den blir bara mörkare och mörkare för varje år som går.. Kommer ihåg i nian när några tjejer i min klass sa att jag var brunett. Haha jag tyckte jag mer var mörkblond och blev sur och bara 'Nej jag är nästan blond ju!' dem bara 'Neeej Sanna!'
 
Som sagt så är jag VERKLIGEN inte blond längre. Jag tänkte färga mitt hår så det blir samma färg som förr. Eller testa en Revlon färgbomb. Har bokat tid om två veckor och tänkte fundera fram till dess.  Har velat fram och tillbaka i ett halvår, känns läskigt att färga, tänk om jag ångrar mig? Känns som denna månad blir en månad med mycket förändring. Både håret, frans förlängning och bleka tänderna (skriver mer om det sen) och jag börjar fundera mer och mer på vad jag vill jobba med. Dessutom har jag fallit pladask för 2 tatueringar som jag funderar på att göra.
 
Såhär tänkte jag fixa mitt hår, eller i samma nyans(er). Då blir det exakt som jag hade tidigare, med olika nyanser av blont och mörkblont. Antingen med färgning eller med Revlon..
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

VA? BRUNETT?!? Nädu. Ungefär lika tokigt som när mamma säger att hon har mörkblondt hår.... Jag tycker du ska färga ljusare, men också klippa en "V-form" i bak. Det behöver hända nåt i ditt hår. Det är jättefint, välvårdat och långt, men det händer inte så mycket =) Modig du är som vill färga, du brukar bara toppa mest va? =) Kom hit ikväll om du e sugen =) Ta med Emil =) KRAM o PUSS

Svar: Har v form :) toppar varje gång. Jag ska se revenge på datorn :) Emil lanar. KRAM
sanna hyvärinen

2013-02-01 - 17:45:02
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.