Fashionjoint

Alla hjärtans dag

Åh hej alla, Idag är det alla hjärtans dag, så jag hoppas ni alla har en fin dag med era nära och kära. Själv sitter jag spänt och väntar på min Älskling. Leker lite med Ipaden. Jag har städat hela hans lägenhet och då menar jag verkligen allt ifrån att plocka undan till att skrubba golvet.. Nu har jag tänt ljus och lagt fram en gullig present. Har också gjort hemgjord dipp med grönsaker. <3 Idag var de även exakt ett år sedsn jag träffade Emil för första gången, hih! Puss på er alla! 
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

Glad alla hjärtans dag!

Svar: Åååh tack detsamma sötmas :)
sanna hyvärinen

2013-02-14 - 21:14:19
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.