Fashionjoint

Alla ♥ dag tips

Tänkte bara tips er med flickvän/pojkvän vad man kan ge sin käraste på alla hjärtansdag...
 
http://static4.devote.se/gallery/big/20130130/a2a4631180e881f3ae7a4630525a7068.jpg
http://cdn02.devote.se/gallery/big/20130130/ddd89f2740cac064d5c84d81f0fd7061.jpg

Om ni inte har förstått det än killar så är alla tjejer galna i Victoria's secret så lyckas du få tag på en mist, ett par söta trosor eller med andra ord vad som helst ifrån VS har du fångat hennes hjärta direkt. Annars är vi suckers för rosor och middagar så det är också ett alternativ att ge henne på alla hjärtans dag. Du kan även lyxa till det och köpa henne ett smycke, om ni tänker vadå för smycke så kan jag ju inte svara för alla men tex en Thomas Sabo berlock (om hon har ett sådant armband dvs) för då kommer hon varje gång hon ser berlocken hon fick tänka på alla hjärtans dag. Du kan även slå till och köpa en god parfym, eller varför inte ett par mysiga slippers?

Fast det gulligaste av allt (tycker jag) är egentligen en bukett rosor och en god middag med tända ljus. Annars typ ett kärleksbrev eller bara en biokväll.

 

http://static4.devote.se/gallery/big/20130130/aec7670ae6503015477d05671dd129fb.jpg

http://cdn02.devote.se/gallery/big/20130130/0b8f9ca14391bebabb7af6cfbf5e220b.jpg

 

Åh, att köpa presenter till killar är alltid så himla svårt. Så vad ska man då ge sin kärlek i alla hjärtans dag present? Well, varför inte bjuda ut honom ut på restaurang eller ge honom en ask med choklad eller hans favoritgodis. Du kan också om du vill lägga lite mer pengar köpa honom en snygg klocka (Daniel Wellington, klockan som är på bilden är svinsnygg och ganska billig med) eller en god parfym eller så är det tillräckligt med ett par fin kalsonger.

Eller överraska honom med något helt annat. Låt fantasin flöda! 


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.