Fashionjoint

Nya jeans


Tänkte vara duktig och visa er mina nya jeans med min nya kamera, men så hade jag glömt ladda den. Smart, så fick ta den gamla, därav kvaliten. Hitta dessa på Vero Moda och dem sitter som en smäck! Super sköna och lagom stretchiga. Nästan som Dr Denim, men känns mer som jeans. Nu ska jag åka och jobba till 21.15, hoppas tiden går snabbt för imorgon är det nyårsafton och då ska jag även till frisören innan och både klippa, slinga & tona och förhoppningsvis få det lite fint inför kvällen!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så mycket!
Yes det harf jag :)

2013-12-31 - 12:01:50
Hemsida: http://carrosungar.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.