Fashionjoint

Kuvertväskan till vardag & fest!

babyshower jobb mode blogg helg kul fest kuvertväska mode sushi lunch jobbcoach mat restaurang min. vardag kamera canon nikon
kuvertväskor
1.&otherstories 950 kr 2. Monki 180 kr 3. Monki 200 kr 4. Monki 200 kr 5. Cheap monday 250 kr 6. Topshop ca 195 kr 7.&otherstories 200 kr 8. H&M 199 kr 9. H&M 199 kr 10. &otherstories 550 kr 11.Topshop ca 160 kr 12. Zara 549 kr 13. Zara 679 kr
 
Äger nog inte en ända kuvetväska, och det måste jag ändra på! Kuvertväskan piggar ju upp vilken outfit som helst, eller hur? Jag vill nog ha en i kornblå eller i någon annan stark färg så den bruter av en outfit. Den är ett nästan ett måste i garderoben! Speciellt nu när alla julens fester är på ingång och framför allt nyår! Här är 13 perfekta kuvertväskor till vardag och till fest. Jag gillatr nummer 8 & 13 mest, ni då?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.