Fashionjoint

Julmusik

blogg julkalender jul musik spotify
 
Ikväll så ska jag på ostkväll hos Stefan och med alla underbara vänner, jag fick uppgiften att göra en julmusik lista på Sptify, så gjorde en väldigt blandad med allt ifrån Amanda Jensen, Glee, Wham! till Svenska julfavoriter. Så alltså den perfekta listan till alla julfester och till självaste julafton! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig tills ikväll sen så ska jag lotta flera vinnare! Puss på er!

Posted in: Musik





Skrivet av: Tobbe

Bra där litar på dig med musiken Sanna! vi ses ikväll det ska bli askul! kram /Tobbe

Svar: Kram på dig vännen
sanna hyvärinen

2013-12-21 - 13:08:18


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.