Fashionjoint

Julklapps shopping

Idag har jag spenderat dagen på stan, på julklappas shoppingrunda med mamma. Handlande en av mina sista julklappar, så har bara 2 stycken kvar nu ungefär. Hann slå in några julklappar också, men nu ska jag stressa iväg till middag med Emil och hans vänner osv. Hemgjorda hamburgare ska det bjudas på, mums!
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Åh gott med After Eight, den längst ner till vänster haha!
Vad fina julklappar <3 puss & kram

Svar: hahha nej vrf skulle jag köpa det :D<3 det är det där till farfar du var med och köpte
sanna hyvärinen

2013-12-14 - 18:44:13
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.