Fashionjoint

Hej då 2013

2013 hej då
 
Hej då 2013, tack för detta år! Nu välkomnar vi 2014 snart med nya utmaningar och äventyr. Kom nyss hem ifrån frisören och känner mig som en prinsessa med dessa fina lockar och nya fräsha färg! Ska byta om och sminka mig sen ska vi ner till alla vänner och släkt på Emils sida, ska bli såå kul! Kan ju uppdatera inatt eller senare med min outfit! Ska även komma ihåg att ladda min kamera nu, hehe..
 
Här är mina löften för 2014:

Planera mina dagar och mat bättre – de dagar jag inte jobbar så kan jag skriva en lista på viktiga saker att få gjorda, men det kan sluta med att jag fastnar vid datorn och få stressa ihjäl mig resten av dagen. Slänger i mig en macka eller hoppar över lunchen helt, vill äta bra saker så man får energi! Även lära mig laga bättre mat, hehe.

Flytta ihop med Emil – Det här är väl det största målet detta år, det kommer bli svårt, då jag inte har heltidsjobb ännu, men det är något jag verkligen vill, så ska kämpa för det! Går inte ens en dag utan att jag drömmer om ett eget hem tillsammans med honom.

Bli en ekonomista - Bli mer mån om var alla mina pengar hamnar, ibland när jag öppnar garderoben ibland kan jag hitta massa plagg jag inte använt eller ens kommer ihåg även om dem är nya, hur sjukt är det? Så alltså inte köpa onödiga kläder som jag bara använder en gång utan fundera mer noggrant över vissa köp.

Vara positiv – Jag ska börja tänka på de positiva sakerna och inte vara så hård mot mig själv.

Träning - Fortsätta träna varje vecka som jag gör! Mår mycket bättre av det, känner mig starkare och får mer energi!

Resa – Jag vill försöka resa till ett varmt ställe 2014. (vilket bara hänt en gång när jag var liten och inte kommer ihåg) Jag vill få njuta av riktig värme!

Bloggen - Få dubbelt så många läsare på bloggen till om ett år från nu och byta plattform. Tröttnat så på blogg.se och hur dem bemöter bloggare, tror jag har större chans att få en mer växande blogg på en ny plattform! Tycker egentligen inte om stora förändringar, haha!


Har ni några löften för 2014? En annan kul grej som händer nästa år är att jag kommer utbilda mig till nagelterapeut, något jag verkligen längtat efter! Så kul!!


Posted in: Vardag





Skrivet av: Jasmine

Om ni vill flytta in i en hyresrätt kan jag tipsa om CE Hellstedt son har hus på långgatan, Fjärdhundragatan och Linbanegatan. Här är hyrorna låga också, jag och min sambo betalar lite mer än 4000 för en tvåa på 52kvm. Så de är ett tips! Kön är inte så lång heller, de går ganska snabbt att få lägenhet. :) gott nytt år!

Svar: åh tack, ska kolla upp det :D
sanna hyvärinen

2013-12-31 - 12:58:54
Skrivet av: Emma

shit, drömhåret!

Svar: Oj tack :) Vad glad jag blir!
sanna hyvärinen

2014-01-04 - 17:15:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.