Fashionjoint

Wellies

Vet ni? Igår när det var min tur att gå ut med hunden så spöregnade det. Jag hade verkligen inga skor att ta på mig så jag måste verkligen köpa ett par snygga gummistövlar, visst man kanske använder dem bara några gånger på året, men det är ju lätt värt det! Slutade med att jag satt på mig foppatofflorna utan strumpor i hahha.. Kallt!
 
Här är ett kollage med sex par snygga wellies. Dem första på bild har jag funderat på förr, då man kan använde dem till vardags också. Vilka är snyggast tycker ni?
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: moa

hunters :) Har själv ett par, och dom är ju skit snygga att ha till vardags också! Och på sommaren så är det snyggt att ha till klänning och shorts :)

2013-08-09 - 18:59:04
Hemsida: http://moagranstedt.blogg.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Dom svarta överst=)

Svar: dem med röd dragkesja bak? håller med! as snygga, ser mer ut som stövlar!
sanna hyvärinen

2013-08-09 - 22:43:24
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

Japp, precis dom!!

2013-08-16 - 13:04:21
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.