Fashionjoint

Wakakuu basics

 

Tänkte tipsa om en ganska ny hemsida som ni säkert varit inne på förr och drömt er bort på, eller läst om på andra kända bloggar. Hemsidan heter Wakakuu. Här är alla dina och mina favorit märkes kläder samlade på en och samma sida, så sjukt bra!

 

Kända märken som tex Acne, Mack by Marc Jacobs, Michael Kors, T by Alexander Wang, Rag & Bone, Dagmar, Ida Sjöstedt Calvin Klein och Tory Burch! Ja listan är lång! Satt och kikade på sidan lite och hittade några basic kläder ifrån Rag & Bone som jag gillar! Vad tycker ni? Snygga va?

 

Dem har upp till 70% rabatt nu också på utvalda kläder, så passa på. Tex jeansen nedan är på rea och blir dina för 540 kronor. Tshirten kostar 799 kronor. Dessutom är dem super snabba på att leverera dina varor, 1 – 3 dagar! Så kika in på deras hemsida nu.


 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.