Fashionjoint

Veronica Maggio - Sergels torg

2013 musik ny låt ny musik sergels torg veronica maggio
 
Har ni många gånger som jag tänkt att "Vad hände med Veronica Maggio?" Det har jag miljoner gånger och jag kan fortfarande dunka hennes platta Satan i Gatan utan att tröttna! Men nu idag har hon ääntligen släppt en ny singel som heter Sergels Torg. Klicka på bilden för att höra. Helt ok, men hade förväntat mig mer, ja kanske ett helt album? Vi har ju väntat så länge.. När jag var på Reagge festivalen förra sommaren här i Enköping och satt längst fram och lyssna på henne så spelade hon nån ny låt, as bra! Vad hände med den lixom? Har den på video, kanske kan lägga upp här?

Posted in: Musik





Skrivet av: kerstin ehrenholm

bra text

2013-08-20 - 22:06:42
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.