Fashionjoint

Träningskläder och nike free run

gina tricot nike free run 5 träningskläder
 
Äntligen har jag införskaffat mig snygga träningskläder! Super nöjd med allt. Dock så hade jag velat ha svart/rosa skor, men måste ha svarta på jobbet och ville inte köpa två par, så fick bli ett par hel svarta Nike Free Run 5! Shortsen är tänke jag ha till vardags, men det är egentligen träningshorts haha!
 
Ps. Får damp på min kamera, alla bilder som inte är tagna i dagsljus blir suddiga och ofokuserade! Den som är ny!? Åhh..!!! Ser ni skillnaden på första och andra? Kanske får lämna tillbaka den?

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.