Fashionjoint

Svett

 
1. VS, 2. Nike Pro , 3. Ginatricot, 4. Nike Pro, 5. Ginatricot 6. Polar, 7. VS, 8. Zalando
 
Jag har verkligen kommit igång med träningen igen, vilket känns helt fantastiskt. Jag försöker promenera 3 gånger i veckan och träna 3 gånger i veckan hemma. (Beror lite på jobboch då med såklart) Men det är så skönt och jag mår så mycket bättre av det, samt att jag har mål som jag vill nå. Tränar ni något?

Posted in: Inspiration





Skrivet av: hanna

vet du när dom leggingsen från GT kommer finnas tillgängliga? så underbara måste ha :)

Svar: hm jag vet inte, dem fanns när jag tog bilden ifrån deras hemsida, kanske kommer in igen eller så finns dem i butiken :) visa bilden och fråga i kassan :D kram
sanna hyvärinen

2013-08-17 - 12:43:13
Skrivet av: Elin

Träning måste vara människans bästa vän. Jag går på pass på Nordic Wellness det är både kul, gör min kropp snygg och det bästa att jag mår bra av det!!

Svar: åh jag vill också gymma, jag tränar bara hemma styrka osv, för vill inte gå till gymmet själv och mina kompisar är inte lika träningsamma, haha :/
sanna hyvärinen

2013-08-17 - 13:26:58
Hemsida: http://eelinppelin.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Har varit riktigt dåligt med det det senaste, måste komma igång nu!!

Svar: Duktig :D passa på med långpromenader i detta fina vädret :D
sanna hyvärinen

2013-08-18 - 00:35:00
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Tack så mycket för svaret tjejen :D ska kika efter dom,
Tror inte jag sett i butik här faktiskt men sen bor man ju i Jkpg
Utbudet är sämst haha

Svar: Så lite så :D haha vi har bara hm, jc, åhlens och lindex i enköping så jag tycker du kan vara nöjd hihi :D har du någon blogg? skulle vara kul och se lite vem du är eftersom du kommenterar min blogg så mycket :D super kul ju! puss och kram
sanna hyvärinen

2013-08-18 - 10:08:14
Skrivet av: Hanna

Vad gullig du är, gillar din blogg du tipsar alltid om bra saker inom mode och allt :D du verkar trevlig jag har tyvärr ingen blogg men finns på instagram och fb, om du med har det så skriv till min mail som står i det här meddelandet :) kram

Svar: Så nu har jag lagt till dig! :D
sanna hyvärinen

2013-08-18 - 10:56:35
Skrivet av: Hanna

Kul då ses vi där ju :)

Svar: vad heter du på instagram :)?
sanna hyvärinen

2013-08-19 - 12:22:12
Skrivet av: Hanna

Hannasilver_ heter jag där :) själv då?

Svar: la till dig nu! @ffashionjoint heter jag
sanna hyvärinen

2013-08-20 - 13:16:22


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.