Fashionjoint

Soon at H&M

Bildkälla: http://nyheter24.se/modette/shoppingandfashion/

Men jisses va mycket fint som kommer trilla in på HM de närmaste veckorna. Glöm bort inlägget innan, jag välkomnar hösten med öppna armr! Jag är helt förälskad i flera saker men allra störst sug känner jag efter de ursnygga skorna högst upp i vänstra hörnet. Så himla jag, det är som om att dem skriker: Sanna köp mig! Och det kommer jag göra också om de är sköna och sitter bra! Hatar hårda skor som man inte ens hinner ha på sig i 10 minuter innan fötterna börjar bulta av smärta… Bortsett från de snygga skorna så kommer det att komma en hel del andra godingar som ni ser här ovan. Vilken mumsig modehöst vi kommer få i år ♥ Bästa hittills!!

Vad tycker ni om H&M´s höst efter att ha sett dessa plagg?


Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

jag dog faktiskt lite när jag såg det här haha, allt ser lovande ut :) vill ha stövlarna längst upp till höger sjukt fina! <3

Svar: så himla fina höstsaker :) tycker vi rånar HM hahaha!
sanna hyvärinen

2013-08-22 - 21:22:44
Skrivet av: hanna

ja så fint mode i år :D haha jag fixar rånarluvor gumman! ;)

Svar: hahaa! åh vi kommer se ut som den i 'springbreakers' filmen http://www.thehollywoodnews.com/wp-content/uploads/spring_breakers_ver11_xlg.jpg
http://frocktalk.com/wp-content/uploads/2013/03/Neon-suit.jpg

hoppas värmen håller sig i;) haha!
sanna hyvärinen

2013-08-26 - 18:37:16
Skrivet av: Hanna

Haha lätt om inte ännu coolare :) dom rosa luvorna är typ snygga haha

2013-08-26 - 22:45:05


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.