Fashionjoint

Shopping nytt


Jacka - Bikbok / Kjol - Belle shoes / Tshort - Gina tricot / Kofta - Gina tricot
 
Har jobbat mycket denna vecka så har inte blivit så mycket bloggning, men försökt med ett inlägg per dag i alla fall! Sen är man så trött när man kommer hem! Idag startade jag dagen med att gå en promenad hem ifrån Emils mamma direkt när jag vakna, det var super svalt och skönt ute då! Sen blev det gröt till frukost! Hur har ni startat eran dag?
 
Nu ska jag svara på kommentarer, har över 40 styckern osvarade! Yey, nu blir jag glad!
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

fint!

2013-08-09 - 21:08:38
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.