Fashionjoint

Rihannas höstkollektion för River Island

rihanna river island
 
Denna nyhet kryllar på bloggar över hela världen. Men tänkte dela med mig av den ändå.
 
River island samarbetar återigen med världsstjärnan Rihanna. Höstkollektionen består av en blandning av urbant sportigt street-wear inspirerat mode men med lyxiga glamourösa inslag, kollektionen kommer ut i butik 12 september. 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

gaagagagagaa

2013-09-03 - 12:45:11


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.