Fashionjoint

Primeboots - Spara vs Slösa

 
Vet att ni brukar uppskatta spara & slösa inläggen. Här är ett par Primeboots likande skor som ni kan hitta på Din sko! Ett mycket snällare pris för plånboken eller vad säger ni?
 
Testade primeboots i 3 olika färger i typ både låga och höga i Västerås men jag har så smala ben så dem sitter inte så bra på mig. Såg ut som jätte ben haha.. :/ Synd för dem var j*vligt snygga annars! Så kanske ska kolla in dessa, dem verkar inte lika hårda i materialet!

Posted in: Tips





Skrivet av: jennifer

Jätte bra med spara/slösa inlägg :)

Svar: Vad kul att du gillar dem :) någon speciell produkt du vill att jag ska ha med i spara slösa :)?
sanna hyvärinen

2013-08-27 - 01:56:28
Hemsida: http://jeennifeerA.shapemeup.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.