Fashionjoint

Isabella Löwengrip smyckeskollektion

 
För någon dag sen kollade jag igenom Isabellas smyckeskollektion. Fastnade verkligen för dessa två ringarna i rosa och silver, vackra va? Jag har en liknande denna i silver, men kan inte ha den för jag har för smala fingrar. Köpte den för att den va vacker, hah i hopp om att jag ska få lite tjockare fingrar någon gång.. Undra om jag kan ha dem här i 16.. Tror det är för stort :/ Buhu, jag vill ha den rooosa! ♥
 
»—▲—> Länk: Se hela kollektionen!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Gunilla

Hej! Gud vad fina smycken. Hon är så duktig, och jag gillar Blondinbella- Jag tycker många är så taskiga mot henne. Tror bara att dom är avundsjuka på så söt, driftig och bra tjej :)
Kram ....moster!

Svar: Håller med! Hon är bara dukitig och smart!
sanna hyvärinen

2013-08-15 - 18:45:50
Skrivet av: hanna

åh va vackra ringar, vad ligger priset på dom? :)

Svar: 595kr/st! :) Ganska dyrt, men helt okej ändå eftersom dem är så vackra och lite lyxigare sådär :) eller vad säger du?
sanna hyvärinen

2013-08-16 - 08:27:18
Skrivet av: Alexandra

Du kan ju gå in på lagerströms o göra ringen mindre så den passar, tror inte det är så himla dyrt, kanske värt det om ringen är fin =) Gå in o fråga vad det kostar =) KRAM!

Svar: men alla ringar är ju för stora :) men jag ska kolla upp det priset
sanna hyvärinen

2013-08-19 - 12:22:38
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.