Fashionjoint

En dag i Västerås

 
Igår hade mamma och jag heldag i Västerås med fiskspa, shopping och taco bar. Super mysigt och roligt att bara göra något med henne! Haha fiskspat går inte ens att beskriva hur det kändes, och jag som är så kittlig höll på att dö den första kvarten! Hon som jobbade där sa att der brukar gå över efter 2 minuter.. haha inte för mig! Efter det åkte vi till Tullhuset Living som jag bloggade om, där det är fullt med märkeskläder, skor, inredning mm. Hittade en super söt blus i märket Fuia som jag köpte! Visar den någon dag!  Vill ni se video ifrån fiskspat också?
Ikväll ska jag på stor kräfskiva, 20 personer skulle komma! Super kul. Nu ska jag fortsätta krusa håret! Puss!
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.