Fashionjoint

Bebbe

 
Gårdagen var väldigt överväldigande för mig. För när jag var på power walk ute med min fina vän Mia så får jag ett sms där det står att mina kusin är gravid och kommer få barn sista januari. Jag kunde såklart inte hålla tårarna inne och ringde henne direkt och power walken blev som den blev haha. Jag har önskat och tjatat på henne så länge jag minns, efter en liten bebbe. Jag är så lycklig för Alexandra och Freddes skull! Och jag är MINST LIKA LYCKLIG!! Så idag har jag spenderat dagen med henne och frågat henne massa spännande!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra o Fredde

Aww gullis! Klart du får va barnvakt sen o gulla med bebben =) KRAMIS

Svar: Söta du. Älskar dig!
sanna hyvärinen

2013-08-01 - 19:44:03
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.