Fashionjoint

VIP-REA @ NELLY

3fx6aQ on Make A Gif, Animated Gifs
 

Här är några av alla saker som finns på Nellys midsale, med koden FBVIP2013 kommer man in på den stängda rean redan idag! Har kikat runt lite och det finns massa saker! Skriv in koden här!

Happy shopping!



Posted in: Mode





Skrivet av: Ida Gratte

Jag la till dig :D blev din 204 :D

Säg till vilken nummer du blev också :*
kram!

Svar: jag blev nr 40!! :)
sanna hyvärinen

2013-04-18 - 16:13:45
Hemsida: http://idagratte.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.