Fashionjoint

Väskproblem

Är ute efter en väska i denna stil jag hittade på HM. Jag är så dum, jag la undan den, men köpte den inte sedan dagen efter för jag tänkte 'äh kan köpa den från deras hemsida!' Men grejen är att den finns inte där. Men två liknande, men gillar den jag tog kort på mest. Har ni några tips på liknande väskor? Annars kliar det i fingarna efter att bara klicka hem en Michael Kors väska för dem sista pengarna jag har på Nelly.. 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gabriella

Jag tycker att du ska köpa en m.kors väska gumman kommer passa dig:) saknar dig och älskar dig // Gabriella

Svar: BEEELLLLLLA GUMMMMMMMAN :D<3 Detsamma!!!
sanna hyvärinen

2013-04-07 - 22:13:37


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.