Fashionjoint

Sjuk

Hejsan allihopa! Sorry för mitt dåliga bloggande men har lite idétorka, hjärnan kan inte alltid vara på topp.. Specielt när man är sjuk. Jag tror jag snyter mig 10 gånger på en halvtimme och nyser lika mycket.. Jag behöver sol och roliga planer tillsammans med mina fina vänner. Men det kommer! Nästa vecka är det även Valborg! Sjukt vad tiden går! Vad ska ni göra på valborg? Förra året åkte jag till Uppsala med älskade Sandra, men i år spenderar vi nog den hemma i Enköping med nära och kära bara.

 

Ska snart ner till stan med pappa till synoptik, ska kolla synen och även köpa glasögon som jag kan ha hemma, då jag har ont i huvudet nästan varje dag! Ska även försöka blogga bättre, hehe. Har även tagit kontakt med en ny tjej som ska fixa min design, spännande, men då får ni räkna med att vänta länge igen. Hörs!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.