Fashionjoint

River island hos Nelly

Ingen har väll missat den stora nyheten hos Nelly som dom har räknat ner dagar, timmar och sekunder till på deras hemsida. Nelly är först i Norden att sälja plagg från fantastiska River island. Så från och med idag så hittar man alltså River Island på Nelly. Jävligt bra priser på allt också om man får säga så!

Nej nu väntar mamma på mig, vi ska kila ner på stan på "tjejkväll" 25% rabatt i massa butiker. Mysigt, var länge sedan mamma och jag gjorde något tillsammans. Första stoppet är Selma Janson/Scoop och Lindex! Tjaaao.

Här är mina favoriter: 1 // 2 // 3 // 4

Kollage

 

 


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.