Fashionjoint

Om mig

- Jag har bara varit utomlands en gång, som jag inte ens kommer ihåg..
- Jag har redan ritat mitt drömhus tills när jag blir stor och får barn
- När jag hör av mig till mina kompisar gång på gång och dem inte gör det tillbaka så slutar jag höra av mig, även fast jag verkligen bryr mig om dom
- Jag älskar snygga bilar
- Folk säger att jag är sjukt grym på att känna igen ansikten och komma ihåg saker om människor och vet mycket om folk jag inte ens känner. "Du kan ju typ allt om alla Sanna!"
- Jag skriver fortfarande dagbok
- Jag sover aldrig på mage
- Jag är en jävel på att spara pengar
- Jag gillade inte min klass på gymnasiet, alla var så omogna
- Det bästa som finns är när min pojkvän ler eller skrattar
- Hatar när folk ska spela viktiga och inte hälsa på stan

Posted in: Vardag





Skrivet av: michelle mariolina

Ooooh exakt allt stämde in på mig med! Förutom att jag faktiskt sover på mage ibland haha :)

Svar: Haha! :) Jag tycker det är jätte svårt att sova på mage! Hur kan man andas!? :D
sanna hyvärinen

2013-04-07 - 12:17:32
Hemsida: http://michellemariolina.blogg.se
Skrivet av: ♫♪ sandra

kul att få veta mer om dig :)

2013-04-07 - 12:26:39
Hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Kul info, alltid kul att lära om den "bakom" bloggen=))

Svar: Åh vad roligt :) Ja jag har fått höra att jag är opersonlig så haha.. !
sanna hyvärinen

2013-04-07 - 19:14:28
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

Det får man väl välja själv hur personlig man vill vara!! ??

2013-04-09 - 20:27:58
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.