Fashionjoint

När jag får min lön

Jag har faktiskt bra på att spara pengar, men när det gäller kläder osv så är jag en jävel på att shoppa.. Och ibland i onödan, hehe. (men det gäller väl alla tjejer?) När jag får min lön denna månaden så ska jag såklart spara och även göra ett nytt sparkonto på banken, pengar till att resa. Men sen månaden efter så finns det ingen tvekan om vart jag ska åka och shoppa..
 
Det öppnade ju förra veckan, men har någon av er redan hunnit dit? 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jesper Andersson

Svar: tack ja vi är syskon ;) fin blogg :)

Svar: Okej! :) Hur länge har du bloggat? Tack detsamma!
sanna hyvärinen

2013-04-15 - 09:05:01
Hemsida: http://jesperanderson.blogg.se/
Skrivet av: Jesper Andersson

sv, ca 2-3 år med olika uppehåll :) denna boggen har jag haft i några månader bara. :)

Svar: Okej :) Jasså vad kul, hoppas det går bra med denna bloggen då!
sanna hyvärinen

2013-04-15 - 10:19:11
Hemsida: http://jesperanderson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.